Що робити, якщо в «Дії» не відображається пенсійне посвідчення? - Черкаська Інформаційна Платформа

Що робити, якщо в «Дії» не відображається пенсійне посвідчення?

​Відповідно до статті 44 Закону України «Про загальнообов’язкове державне пенсійне страхування» особам, яким призначено пенсію, органи Пенсійного фонду України видають пенсійні посвідчення.

​Засобами Єдиного державного вебпорталу електронних послуг («Портал Дія») за допомогою мобільного додатка «Дія» може додатково формуватися відображення в електронній формі інформації, що міститься в пенсійному посвідченні. На сьогодні в «Дії» є пенсійні посвідчення, видані з 2014 року.

​Щоб пенсійне посвідчення відображалось засобами «Дія», необхідно подати до Пенсійного фонду України заяву про заміну пенсійного посвідчення.

​Подати заяву щодо оформлення або заміни пенсійного посвідчення можна до будь-якого зручного відділу обслуговування громадян (сервісного центру) Пенсійного фонду України або дистанційно-через особистий кабінет на вебпорталі електронних послуг Пенсійного фонду України чи за допомогою мобільного застосунку «Пенсійний фонд».

За додатковою консультацією можете звернутися до Громадської організації «Черкаський правозахисний центр»: (067) 522-57-10 (Telegram, Viber).

Прокрутка до верху