Сектор інформаційної взаємодії Головного управління ДПС у Черкаській області повідомив про оновлення телефонів “гарячих ліній” для громадян та бізнесу. Інформацію оприлюднено на офіційній сторінці у фейсбук “Черкаська торгово-промислова палата”.
Тепер підприємці та мешканці області мають можливість швидше отримати консультації з питань адміністрування фізичних та юридичних осіб, податку на прибуток, ПДВ, податкового боргу, акцизного податку, ліцензування та РРО/ПРРО. Окрім цього, працює консультаційний центр з питань розблокування податкових накладних та виключення платників із переліку “ризикових”.
Для зручності громадян оновлені телефони адміністративних послуг у Черкаській, Золотоніській, Звенигородській та Уманській ДПІ. Це дозволить швидко отримати потрібну інформацію та консультацію без зайвих бюрократичних процедур.
Такі зміни спрямовані на покращення комунікації між податковою службою та платниками податків, що є важливим кроком для прозорої та ефективної взаємодії.
